Who's your daddy?

Isabella och Daniel är fortfarande tillräckligt små för att de ska kunna njuta av att syskonbada tillsammans. Daniel kan ibland glömma bort för en liten stund att Bella är fortfarande fem år yngre än han och att hon inte har samma fart, styrka och tålamod(?) som han. Han kan komma på nån jättehäftig vattenlek där Bella inte riktigt hänger med och behöver räddas undan ibland. Eller så tycker Bella att de leksaker som Daniel leker med i badet är precis de leksakerna som hon behöver just där och då och så har vi minst ett gråtande barn. Och ibland funkar det hur bra som helst.

I veckan badade barnen tillsammans möjligtvis för sista gången. De hade hur roligt som helst i 5-10 minuter. Sen hörde jag att Daniel hade hoppat ur badet och så ropade han:" Pappa! PAPPAAA! Bellis har BAJSAT I BADET!" That's right, då ropar man på pappa:).


Skulle den här söta lilla tjejen kunna bajsa i badet? Oh yes!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha och Marc som skryter om hur han har lärt barnen att bara ropa på mamma! Sista gången jag badade med min lillebror kom en bajskorv flytande mitt ibland playmobilbåtarna.

Kram Jenny

2011-12-17 @ 14:52:36
URL: http://wagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0