Ain't nothing gonna break my stride

Har precis beställt vinterskor till mig själv och Bella och allväderskor till Daniel. Känner mig ruskigt bra förberedd så här i mitten på september inför höstrusk och vinterslask. Har sökt semester och fått den beviljad och därmed också bokat båtresan till Finland över julen. Dessutom har jag köpt första julklappen till Daniel från Science Fiction Bookstore i Gamla Stan. Jag är skitnöjd med mig själv och eftersom jag känner mig själv, kommer jag förmodligen nu glömma bort alla andras julklappar och panikshoppa dom som vanligt dagen innan vi åker till Finland eller möjligtvis shoppa med ännu mer panik och ångest på båten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0