Princess Fancypants Johnson

Var kommer Isabellas princessande ifrån? Hon fullkomligt älskar att klä på sig, byta kläder mitt på dagen till något ännu bättre, ta på sig precis alla sina smycken och så snurra med sin klänning. Det kan inte ha med generna göra eller också har Marc inte berättat allt om sitt San Francisco-liv till mig. Jag har väldigt litet intresse för smink, smycken och finfina kläder. Jag tycker det är supersnyggt, men hittar inte tillräckligt många tillfällen i mitt liv att använda smink, smycken eller fancy kläder. Så det här princess-beteendet har hon inte lärt sig hemma i alla fall.  

I finklänning med julklappshalsband och vattkoppor som extra smycken.

Bella har tagit fram dagens outfit själv. Det kan bli stökigt mitt i all kreativitet. Mamma städar förstås.

Meet Isabella 12Chainz Johnson. Hon har precis alla smycken hon kunde hitta på sig. More is more.

Den bästa snurrklänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0