Min är Så mycket bättre

Daniel och jag satt och tittade på Så mycket bättre. Det var avsnittet där Agnes hyllades av de andra artisterna. Programmet berörde Agnes medverkan på prinsessbröllopet, där Agnes fick äran att sjunga en nyskriven låt till brudparet tillsammans med Björn Skifs. Bilderna var från kyrkan där Agnes och Björn sjöng för fulla halsar och kronprinsessan och prins Daniel lyssnade med glänsande, tårglittrande ögon. Medan vi såg på detta, ställde sig min Daniel sakta upp och stod stilla. Han stirrade på tv-skärmen som förtrollad. När sekvensen med bröllopet var över sa Daniel: " Mamma! Tur att han har sånt där metallfärgat på en del av sina glasögon som inte jag har!" Jag frågade ifall han tycker att han är lik prins Daniel. "Ja..." svarade han generat. Jag sa att han är min prins Daniel. " Eh men MAMMA!" utropade han. Samtidigt som han försökte gömma sitt leende ♥.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0